Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T09:52:04+01:00
-- Pręciki składają się z nitki i główki. Główka zawiera woreczki pyłkowe, w których znajduje się pyłek. Ziarnko pyłku trafia na znamię słupka, gdzie kiełkuje i wypuszcza łagiewkę zawierającą gamety męskie, które docierają w głąb słupka-do woreczka zalążkowego, w którym znajduje się komórka jajowa. Tak więc pręciki zawierają komórki rozrodcze męskie, a słupek-żeńskie.
--światło
klimat
substancje odżywcze i sole mineralne
woda
2010-01-31T09:53:18+01:00
Warunki do kiełkowania roślin to
1.tlen
2.wilgoć
3.ciepło
to chyba tyle pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T09:57:51+01:00
Pręcik - pylnik i nitka pręcikowa
słupek- zalążnia, szyjka słupka i znamienia
Warunki do kiełkowania roślin:
wysoka wilgotnośc
światło
woda
odpowiednia temperatura
:)