Odpowiedzi

2009-10-05T16:56:30+02:00
ASX Player (odtwarzanie)
AVI Preview 0.26 Alpha (ogladanie plików video)
hlp - ABC Amber Access Converter ( konwersja baz danych)
ppt - Wondershare PPT to AVI
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T17:54:43+02:00
Asx - multimedialne pliku programu Windows Media Player
avi - video, Windows Media Player
docm - Microsoft Office Word 2007
hlp - WinHelp
ppt - Microsoft PowerPoint
2009-10-05T18:07:01+02:00
ASX -odtwarzanie
AVI -ogladanie plików video
hlp - konwersja baz danych
ppt - konwersja z PPt do Avi