Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T10:03:41+01:00
Atmosfera w domu Aureli Jedwabińskiej nie należała do najprzyjemniejszych. Dom był nowocześnie urządzony. Brakowało w nim rodzinnego ciepła i wzajemnego wsparcia. Ojciec uciekał w prace rzadko przebywał w domu. Matka nierozumiała córki, podrzucała ją sąsiadce z bloku. Sama Aurelia nielubiała przebywać w swoim domu, uciekała i chodziła do obcych ludzi na obiadki. Jej jedynym przyjacielem w domu była stara maskotka starannie skrywaną przez dziewczynkę.
23 4 23
2010-01-31T10:05:57+01:00
Mama Aurelii była osobą bardzo poważną, zajętą codziennymi sprawami. Uczyła dziecka odpowiedzialności. Tata Aurelii większość czasu spedzał w delegacjach, więc za wychowywanie Aurelii odpowiadała jej mama.
Atmosfera panująca w domu Aurelii była bardzo napięta, bardziej "szkolna" niż rodzinna. Mama Aurelii wymagała od niej profesjonalizmu. Dlatego Aurelia wolała chodzić na rodzinne obiadki do osób z sąsiednich kamienic.
14 4 14