Narysuj albo wklej mapę Rzymu z tymi miastami:
-Rzym
-Aleksandria(Egipt)
-Ateny(Grecja)
-Andiocha jakoś tak
-Konstynaopol jakoś tak
-Andiocha Pizydmańska jakoś tak
Jeżeli na mapie będą jeszcze inne miasta to zaznacz właściwe miasta w kółko.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T10:10:57+01:00
W załączniku masz mapkę

nie jestem pewny czy na tej mapie jest : Andiocha i Andiocha Pizydmańska
1 5 1
2010-01-31T13:49:50+01:00
Http://casimir.kuczaj.free.fr/Polski/Swiat%20Biblii/swiat_biblijny.htm tam są mapki i właściwie na każdej znajdziesz coś z tych miast które poszukujesz. :)