Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T10:17:09+01:00
Szczęście wieczne to szczęście niekończące się. Jest to trwałe zadowolenie z życia połączone z pogodą ducha i optymizmem, poznawcza ocena własnego życia jako udanego, wartościowego, sensownego.

Błogosławieństwa Chrystusa

http://www.kuria.gliwice.pl/czytelnia/liturgia_sacra/index.php?numer=1&art=1

ciekawa strona może znajdziesz coś interesującego.
Bo trudno wywnioskować co konkretnie masz na myśli... czy wszystkie błogosławieństwa czy 1 a konkretne....
2 3 2
2010-01-31T11:15:17+01:00
Szczęscie wieczne to zbawienie ,możliwość przebywania w niebie i cieszenie się życiem wiecznym w obecności Boga
1 5 1