Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T16:56:36+02:00
Radość: uczucie euforii, zadowolenia

Wątpliwość: niepewność

Ufność: wiara w 'coś', pewność

Wierność: przywiązanie do kogos lub czegoś, mimo wszystko
2009-10-05T17:02:54+02:00
Radość jest to uczucie zadowolenia i satysfakcji przejawiające sie śmiechem.
Wątpliwość to uczucie niepewności względem czegoś lub kogoś.
Ufnosć wustepuje jeżeli się komuś wierzy
Wierność - lojalnosć wobec kogoś lub czegoś.
  • mime
  • Rozwiązujący
2009-10-05T17:03:38+02:00
Radość - uczucie zadowolenia i satysfakcji objawiające się śmiechem i optymistycznym spojrzeniem na dalsze losy
wątpliwość - niepewność w stosunku do czyiś słów czy poczynań
ufność - wiara w czyny drugiej osoby czy instytucji obdarzonego zaufaniem
wierność - jest to postępowanie według wyznawanych zasad a także jest to zgodność między naszymi słowami a czynami