Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T10:15:05+01:00
A) Najczęściej bakterie rozmnażają sie bezpłciowo, przez podział komórki; nowo powstałe komórki rozdzielają się lub tworzą kolonie ; gdy pogarszają się warunki bakterie przekształcają się w przetrwalniki ; u niektórych bakteri zachodzi proces płciowy polegający na wymianie materiału genetycznego pomiędzy dwoma osobnikami.
b) 5-20 minut
40-5=35
35:5=7
7x20min=140 min
chyba dobrze, ale nie jestem pewna :) ;P
13 4 13
2010-01-31T10:46:52+01:00
Bakterie rozmnażają się przez podział komórki.

20/5=4
40/4=10
20*10=200
25 2 25