Napisz które zadania są falszywe a ktore prawdziwe.
1. Mięśnie szkieletowe kurczą sie szybko, ale też szybko się męczą.
2. Komórki mięśni gladkich mają w centralnej części kilka jąder komorkowych.
3. Mięśnie mimiczne twarzy z jednej strony są przymocowane do kości trzewioczaszki, z drugiej do skory.
4. Mięsień szkieletowy sklada się z kurczliwych włókien tworzących ścięgno.
5.Systematyczne ćwiczenia fizyczne wplywają nie tylko na rozrost tkanki mięśniowej, ale tez na sprawniejsze dzialąnie ukladu krążenia oraz układu oddechowego.
6. Mięśnie szkieletowe nie działają antagonistcznie.
7. Na końcach brzuścia znajdują sie ścięgna.
8. Mięnie dwugłowe mają dwa brzuśce.
Najlepszą odpowiedź nagrodzę i zgóry wszystkim dzięki za jakąkolwiek pomoc.
Pozdrawiam:)

2

Odpowiedzi

2009-10-05T17:12:07+02:00
1. prawda
2. fałsz
3. prawda
4. fałsz
5. prawda
6. prawda
7. prawda
2. fałsz
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T17:14:08+02:00
1.P
2.F
3.
4.F
5.P
6.F
7.P
8.P

3 niestety nie wiem, ale byc moze jest to prawda
reszte mam na 100% dobrze bo jestem w 2 gim i mam te same ksiazki
1 5 1