Odpowiedzi

2010-01-31T10:20:25+01:00
1. L.POJ

M- duży zamek
D- dużego zamku
C- dużemu zamkowi
B- duży zamek
N- dużym zamkiem
MSC- dużym zamku
W- duży zamku

L. MN

M- duże zamki
D- dużym zamkom
C- dużę zamki
B- duże zamki
N- dużymi zamkami
MSC- dużych zamkach
W- duże zamki


1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T10:25:47+01:00
Zadanie 1.
l.poj. l.mn.
M. duży zamek duże zamki
D. dużego zamku dużych zamków
C. dużemu zamkowi dużym zamkom
B. duży zamek duże zamki
N. z dużym zamkiem z dużymi zamkami
Msc. o dużym zamku o dużych zamkach
W. o! duży zamku! o! duże zamki!

Zadanie 2.
Elza była niewidomą dziewczynką. Mieszkała z przybranymi dziadkami. Dziewczynka była szczupła i niewysoka. Miała trójkątną brodę i wypukłe usta, co nie wyglądało zbyt ładnie. Elza najczęściej nosiła krótką sukienkę i czarny fartuszek.
1 5 1