Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T10:35:09+01:00
Np: koszula kosztuje 100zl
a)najpeirw o 20% a potem o 25%
po obnizce 20 %:100x0.8=80zl
po obizce 25%:80x0.75=60zl
b)od razu o 45 %:
100zlx0.55=55zl
odp:wieksza jest od razu o 45 %
2010-01-31T10:36:18+01:00
100zl-przykladowa cena

I przyklad: najpierw o 20%, a potem o 25%

100zl po I obnizce(20%) =80zl
po II obnizce(25%) =60zl bo teraz 100% ceny to bylo 80 zl a nie 100zl ^^

II przyklad:od razu o 45%

100zl po obnizce o 45% =55zl

Wieksza jest obznizka : "od razu o 45%" ;))
2010-01-31T10:45:16+01:00
Mi wyszło że większa będzie obniżka najpierw 20% a potem 25%