Odpowiedzi

2010-01-31T10:48:04+01:00
- z nefronów składa się kora nerki;
- z kanalików nerkowych zbudowany jest nefron;
- z moczowodem łączy się miedniczka nerkowa.
1 5 1
2010-01-31T10:48:05+01:00
- składa się z nefronów - kora nerki
- składa się z kanalików nerkowych- rdzeń nerki
- łączy się z moczowodem - miedniczka nerkowa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:06:27+01:00
Z nefronow sklada sie czesc korowa
z kanalikow nerkowych jest czesc rdzenna
a z moczowodem łaczy sie miedniczka nerkowa.

tak mi sie przynajmniej wydaje ;d
3 3 3