TAKIE RÓŻOWE KWIATKI (WYPISZCIE WSZYSTKIE KTÓRE ZNACIE)
STOKROTKA (BARDZIEJ PRECYZYJNIE)PO POLSKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
z góry dzienks...:)

3

Odpowiedzi

2010-01-31T11:20:29+01:00
Pierwiosnki, goździki, cynie, złocienie, łubin, gerbera, begonia, piwonia, dzika róża, dalia, onętek, malwa, stokrotka, magnolia, lilia wodna, hibiskus, bodziszek cuchnący.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T11:24:46+01:00
-ostrozeń polny
-koniczyna łąkowa
-koniczyna polna
-chaber nadreński
-zagorzałek późny
-iglica pospolita
-chaber driakiewnik
-koniczyna rozdęta
-wierzbowica drobnokwiatowa

Wyzej wymienione są to rośliny o rózowych kwiatach

-Pierwiosnki,
-goździki,
-cynie,
-złocienie,
-łubiny,
-gerbery,
-begonie,
- piwonie,
-dzika róża,
-dalie
-onętki,
- malwy,
-stokrotki,
-magnolie,
- hibiskusy,
-bodziszki cuchnące
2010-01-31T11:27:56+01:00
Róża
goździk
margaretka
krokus
piwonia
lagerstroemia
dalia
mieczyk
irys
lilia
aster
cynia
Lapageria rosea
onętek
ostrogowiec