Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T10:40:40+01:00
Cześnik :
Perełka - kucharz Cześnika
Dyndalski - sługa i marszałek Cześnika. Pisał w jego imieniu list.
Gerwazy Śmigalski - dworzanin Cześnika
Papkin
Klara
Podstolina

Rejent:
Wacław
2 5 2
2010-01-31T10:44:44+01:00
Połowę zamku zajmuje Cześnik Maciej Raptusiewicz oraz jego bratanica Klara - prawowita właścicielka rodowej siedziby, a także 3 folwarków którymi zarządza tymczasowo Podstolina Hanna Czepiersińska, krewna Klary. Na zamku przebywa także Józef Papkin dawny znajomy Cześnika. Warto wspomnieć o będącym na usługach Cześnika marszałku Dyndalskim.

Po drugiej stronie muru mieszka Rejent Milczek oraz jego syn Wacław
2010-01-31T11:01:35+01:00
Z Cześnikiem :
Dyndalski - sługa i marszałek Cześnika
Gerwazy Śmigalski - dworzanin Cześnika
Papkin
Klara
Podstolina
kucharz Cześnika
Z Rejentem:
Wacław