Odpowiedzi

2010-01-31T10:42:21+01:00
Http://sciaga.onet.pl/12567,,,,,20997,sciaga.html

http://www.bryk.pl/teksty/gimnazjum/j%C4%99zyk_polski/streszczenia_i_plany_wydarze%C5%84/6997-ma%C5%82y_ksi%C4%85%C5%BC%C4%99_streszczenie.html
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T10:43:47+01:00
Książka:
http://www.odaha.com/antoine-de-saint-exupery/maly-princ/maly-ksiaze

streszczenie krótkie:
http://www.bryk.pl/teksty/gimnazjum/j%C4%99zyk_polski/streszczenia_i_plany_wydarze%C5%84/6997-ma%C5%82y_ksi%C4%85%C5%BC%C4%99_streszczenie.html

streszczenie szczegółowe:
http://maly-ksiaze.klp.pl/a-8301.html

a stad mozesz chyba pobrać audiobooka:
http://peb.pl/dokumenty/482018-rapidshare-antoine-de-saint-exupery-maly.html
4 4 4