Odpowiedzi

2010-01-31T13:13:20+01:00
Myślę, że każdy może mieć swoją gwiazdę, która będzie symbolizować dla niego coś ważnego, często coś co utracił. Gwiazda nie pozwoli mu zapomnieć, że to coś miało miejsce. Moja gwiazda to on. Chociaż ona może należeć do mnie...


Mam tylko tyle!!! więcej nic się nieudało!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:24:07+01:00
Gwiazdy świecą po to aby każdy odnalazł tą swoją i szukał i znalazł te ideały ktore mu odpowiadają . I zby jego wybor był prawdziwy. a jest ich duzo...
tak mi sie wydaje ;) pzdr;)