Odpowiedzi

2010-01-31T10:52:32+01:00
1Ropę naftową, gaz ziemny, sól kamienną, potasową i fosforyty

2Szelf kontynentalny
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T11:43:58+01:00
Ad.1
Ropę naftową, gaz ziemny, sól kamienną, fosforyty

ad.2
Szelf kontynentalny
30 4 30
2010-01-31T16:47:56+01:00
1.Nikiel, Sól kamienna, Ropa naftowa, Gaz ziemny, Rudy tytanu, cykoru, manganu, miedzi, cyny, niklu, kobaltu, manganu, miedzi, wolframu.
2.Szelf kontynentalny
15 4 15