Rodzina państwa Malinowskich składa się z 4 osób.Wyjechali na 2 dni do pensjonatu ''Kormoran''.Oblicz, ile zapłacili za pobyt ,jeżeli każdy zjadł 1 śniadanie,1 kolacje i 2 obiady , a nocowali w dwóch pokojach dwuosobowych.
nocleg w pokoju dwuosobowym 18 zł - cena dla 1 osoby
śniadanie 3,25 - cena dla 1 osoby
obiad 12,25 - cena dla 1 osoby
kolacja 4,15 - cena dla 1 osoby

3

Odpowiedzi

2010-01-31T11:03:05+01:00
4- osoby
18zł- jedna doba pobytu
4*18=32
4*3,25=13
4*4,15=16,6
8*12,25=98
32+13+16,6+98=159,6
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T11:06:29+01:00
(18 zł x 4) x 2 = 144zł
(3,25zł x 4) x 2 = 26zł
((12,25zł x 2) x 4) x 2 = 196zł
(4,15zł x 4) x 2 = 33.20zł
144zł + 26zł + 196zł + 33.20zł = 399.20zł
14 2 14
2010-01-31T11:07:53+01:00
18*4=72
3,25*4=13,00
12,25*2=24,50
24,50*4=98,00
4,15*4=16,60

72+13+24,50+98+16,60=224,1
6 2 6