Odpowiedzi

2010-01-31T11:11:02+01:00
Skupiskowo: rodzina słoni na sawannie
równomiernie: jabłonie w sadzie
przypadkowo: muchomor czerwony w lesie
1 1 1
2010-01-31T11:13:10+01:00
Organizmy żyjące skupiskowo to np mrówki
przykłady organizmów rozmieszczonych równomiernie to np wróble
a organizmy przypadkowe to np węże
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:40:18+01:00
Rowniomiernie; las, truskawki, zboze

skupiskowo; mniszek lekarski, zwierzeta glebowe

przypadkowo; drzewa wiatropylne, grzyby- (np. muchomor czerwony)