Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T11:15:46+01:00
Tak miłość idzie w parze z odpowiedzialnością. Gdy 2 osoby są ze sobą i się kochają to muszą być odpowiedzialne- np zeby nie wpaść z nieplanowaną ciąże.
W filmie bohater wiedział ze jego ukochana jest chora i umrze i do końca jej życia był przy niej. Troszczył się o nią- nawet wzięli ślub. Ukazuje to ze bohater był odpowiedzialny za swoją dziewczynę.
1 5 1
2010-01-31T11:57:48+01:00
Tak chodziaz są tez tam konflikty
2010-01-31T13:57:03+01:00
Miłość idzie jak najbardziej w parze z odpowiedzialnością.
Można nawet powiedzieć, że odpowiedzialność jest jednym z fundamentów miłości. Jeśli brak jest nam odpowiedzialności to czym wobec tego jest miłość można nazwać to raczej zauroczeniem a nie miłością. Świetnie obrazuje to film "Szkoła Uczuć" gdyż chłopak wiedząc o chorobie dziewczyny związał się z nią był przy niej w trudnych momentach myślę, że osoba nie odpowiedzialna nie mogła by tak postąpić. Dlatego jak najbardziej zgadzam się z tezą. Bez odpowiedzialności nie ma miłości !

;))
1 5 1