Odpowiedzi

2010-01-31T11:15:00+01:00
Nie chce mi się pisać; P wypracOwania
ale podam ci jeden argument mOże coŚ sama wymyślisz
Nie warto pamiętać o przeszłości.
Argument: Wtedy nie potrafimy zapomnieć np, o dawnych kłótniach, sporach.

alBo mże coś z tego;

bo przeszłość to każda poprzednia chwila. Jeśli się zapomni przeszłości to będzie się dwa razy błądzić, teraz i wtedy. A jeśli pamięta się o przeszłości to odstraszy nas ona od popełnienia tego samego błędu.
3 2 3
2010-01-31T16:30:12+01:00
Warto pamiętać
bo przeszłość to każda poprzednia chwila. Jeśli się zapomni przeszłości to będzie się dwa razy błądzić, teraz i wtedy. A jeśli pamięta się o przeszłości to odstraszy nas ona od popełnienia tego samego błędu. Jeśli to na historię, to warto pamiętać, że Armia Radziecka wszystkich jeńców wojennych mordowała po kilku miesiącach. Dzisiejsi oficerowie, niedaliby się już pojmać do niewoli, strzelaliby do ostatniego naboju, a potem waliliby kolbą po łbie ruskim wojskom. Bo i tak zabiliby ich i tak zginęliby.

2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:43:49+01:00
czy worto pamieta o przeszłości? To pytanie zadaje sobie każy polak. Ale czy powinniśmy oniej zapominac? Nietety każdy ma inne zdanie. Ale jak odpowiadają np. politycy żeby nie popełni błędu.

rozpończencie ym.. niemam pomysłu możesz da wponke o I i II wojnie światowaj , o legędach itd.


Moim zdaniem nieppowinniśmy zapominac o błędach przeszłości aby niepopełnic takiego samego błędu. Powinniśmy też również pamiętac że jak dobro powraca to zlo też będzie kiedyś odwrócone
2 5 2