Odpowiedzi

2010-01-31T11:17:53+01:00
Trzeba na you tube wpisać co się chce.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T11:20:24+01:00
Http://www.tvp.pl/dla-dzieci/jedynkowe-przedszkole/dodatki/piosenka-era-komputera

http://www.emuzyka.pl/piosenki/Kowalski,Komputer-i-juz,84870.html

http://www.emuzyka.pl/piosenki/Czerwony-Tulipan,PC-komputer,86251.html

1 5 1
2010-01-31T11:38:26+01:00
Technologic - We are technology (nie koniecznie komputer, ale może być)
Bad Religion - I love my computer