Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T11:26:47+01:00
WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE NA MOICH 18 URODZINACH. Z tej okazji chciałąm-em wszystkim podziekowac za to że przybyliście na moje urodziny i za wszystkie żyuczenia i prezenty które otrzymałam-em
4 3 4
2010-01-31T11:31:03+01:00
Witajcie! Dziękuję Wam za przybycie na moje urodziny i za to,że wspólnie ze mną świętujecie wejście w dorosłe życie.
Dziękuję i życzę udanej zabawy!
3 5 3