Odpowiedzi

2010-01-31T11:29:18+01:00
Telegram od listu różni się tym , że telegram jest to krótka wypowiedź . Najczęściej 1-2 zdania. List natomiast może być nie ograniczenie długi. Przykład telegramu "Przyjadę w środę . Babcia Helenka"
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T11:30:20+01:00
Telegram jest krótką, zwięzłą formą wypowiedzi. Informuje nas o jakimś konkretnym wydarzeniu, np. przyjeździe cioci z zagranicy o godzinie 17 na lotnisku w Warszawie.
List jest dłuższą i bardziej rozwiniętą formą wypowiedzi. Opisujemy tam najczęściej nasze pragnienia, przygody, to co lubimy robić. Jest to najczęściej wypowiedź zawierająca dużo opisów.
2010-01-31T11:30:31+01:00
Po pierwsze: list jest to dłuższa forma wypowiedzi, w której w skład wychodzi wstęp, rozwinięcie, zakończenie. W liście używamy zdań rozwiniętych. Telegram zaś, jest to krótka forma wypowiedzi, w której zawarta jest jakaś informacja. Nie używamy zdań rozwiniętych.