Potrzebuję rozwiązania do zadania: budynek w przestrzeni. W programie PAINT.
Poprzednie moje zadanie było chyba źle sprecyzowane, podsyłaliście mi plany budynków. Chodzi o konkretny budynek, ze ścianami, oknami, drzwiami, widziany z zewnątrz ( w formie 3D ). To nie może być plan budynku, ani projekt (suchy projekt izb), tylko sam budynek w całości, z dachem, kominem, itp...
Byłabym wdzięczna. Zbieram punkty, dodając wypracowania. Dam wszystkie, które zbiorę, jesli ktoś potrafi mi pomóc.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:28:10+01:00
2010-01-31T23:01:55+01:00