Odpowiedzi

2010-01-31T11:51:37+01:00
Zad2:

Nakaz misyjny dotyczy wszystkich wierzących w Boga katolików. Wszystkich tych, którzy chcą wiedzieć więcej i dzielić się swoją wiedzą z innymi na ten temat.

Pzdr ;p
1 4 1
2010-01-31T13:49:30+01:00
1.Ludzi wierzących w PAna Bga , dobrych , pomagających
2. dotyczy głoszenia wszystkim ludziom
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:42:22+01:00
1.Przykazania bronią ludzi wierzących w Pana Boga.
2.Nakaz misyjny dotyczy wszystkich wierzących w Boga katolików.