Odpowiedzi

2010-01-31T11:41:17+01:00
Musisz się dowiedzieć ile metrów ma jeden krok Joanny.
4 : 10 = 0,4m
teraz ten krok musisz powtórzyć 225 razy
0,4 x 225 = 90 m

Odp.: Odległość do sklepu wynosi 90m.

Możesz tez to zrobić w inny sposób.
225 : 10 = 22,5
22,5 x 4 = 90

Odp.: Odległość do sklepu wynosi 90m.

Mam nadzieję, że pomogłam :)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T11:46:24+01:00
4m-10kkrokow
xm-225krokow

x=4*225:10
x=90m

odp:Sklep jest w odleglosci 90m od domu joanny.

Odp jest zła. W książce w odpowiedziach jest poprawna 80m.
4m- 10kroków                                               x- 200kroków 
2010-01-31T12:35:28+01:00
4m=10 kroków
1krok=4m=400 cm : 10 = 40 cm
odległość od sklepu = 225 kroków = 225(kroków) * 40 cm = 10000cm = 100m Odp.Sklep jest 100 m od domu Joanny .
3 4 3