Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T11:43:07+01:00
1.żeby się nie psuły zęby
2.żeby nie bolały te zęby
1 1 1
2010-01-31T11:43:24+01:00
1. W zębach po posiłku zostają drobinki jedzenia, co może nam przeszkadzać.
2. Zęby stają się bielsze, zdrowsze, jest mniejsze prawdopodobieństwo że nasze dziąsła i zęby będą niezdrowe.

nie wiem czy o to chodzi ale ja takie miałam na biologii więc chyba o to ;D
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T11:46:32+01:00

*Szczotkowanie zębów po każdym posiłku pozwala całkowicie zabezpieczyć zęby i dziąsła.
*gdy będziesz szczotkować zęby,dbać o ich higienę, zapewni Ci piękny i promienny uśmiech.
*szczotkowanie "klawiatury" zapewnia mniej wizyt u dentysty.

Myślę,że są to przemawiąjace za siebie argumenty ;)