Odpowiedzi

2010-01-31T12:42:06+01:00
Wszystko zalezy jaka wersja offica masz. Poszukaj w górnym menu takiego czegoś co się nazywa animacja niestandardowa. Po kliknięciu otworzy Ci sie okienko z roznymi elementami do wyboru.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T12:57:11+01:00
Daj zakladke animacje->potem niestandartowa jka chcesz do jakis obiektow, a do stron tam masz takie obrazki
pozdro ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:11:05+01:00
Zakladka animacje->potem niestandardowa jaką chcesz do jakiś obiektów, a do stron tam masz takie obrazki <klawisze akcji> i możesz dzięki nim tworzyć elementy przejścia możesz ustalać czas pomiędzy slajdami itp oraz jaki efekt ma temu towarzyszyć ;)
Pozdr ;]