Informatyk... (odpowiedz na pytania)

Praca i szanse zatrudnienia

Ile zarabia się podczas nauki zawodu czy podczas nauki jest możliwa praca

Jakie sa zarobki po zdobyciu zawodu

Czy latwo znalezc prace w tym zawodzie

Czy praca dotyczy wielu galezi gospodarki

Jaki udzial jest w tym zawodzie

Jakie jest ryzyko zostania bez zawodu w tym zawodzie

3

Odpowiedzi

2010-01-31T19:17:06+01:00
Nie jestem informatykiem , mam 15 lat ale na prawde wiem duzo na ten temat poniewaz zostane takowym czlowiekiem :)

Podczas nauki zawodu , typowej nauki o tym i o tamtym nie bedzie zbytnio czasu na prace , lecz napewno w jakims informatycznym sklepie sie znajdzie gdy nauka nie przywala :)

ile sie zarabia , marne pieniadze ale wystarczy , poniewaz sie uczysz .

zarobki po zdobyciu zawodu sa wysokie , tylko chciec i robic , musisz to umiec zeby przyciagnac klientow , 3000 - 10000 zl zalezy z czego chcesz miec kokosy i jak bardzo sie angazujesz .

na brak prac sie nie narzeka .

moim zdaniem tak.

jaki jest udzial , nie rozumiem pytania musisz sie angazowac [jezeli o to chodzi]

ryzyka takowego nie ma chyba ze nie potrafisz byc dobrym w te sprawy .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:10:17+01:00
Praca i szanse zatrudnienia - bardzo duże... wiele firm się rozwija z znalezieniem pracy nie powinno być problemu...

Ile zarabia się podczas nauki zawodu czy podczas nauki jest możliwa praca - zależy co i jak robisz, przykładowo za stronę html dobrze zrobioną można zarobić 1000 zł - 1500 zł, a strona w flash'u około 3000 - 4000 zł; praca jest możliwa jeśli masz na nią czas i nie masz problemów z nauką ew. z nadgonieniem z materiałem

Jakie sa zarobki po zdobyciu zawodu - zależy w czym jesteś dobry i co robisz, jeśli dostaniesz się do dobrej firmy jako ktoś od zabezpieczeń systemowych na początek 4000-5000 zł

Czy latwo znalezc prace w tym zawodzie - tak, prace można znaleźć bardzo szybko, wystarczy wybrać firmę która potrzebuje informatyka, napisać dobre CV i mamy posadę

Jakie jest ryzyko zostania bez zawodu w tym zawodzie - bardzo małe bo w najgorszym wypadku możesz robić strony internetowe a za to jeszcze da się żyć
1 5 1
2010-01-31T21:28:11+01:00
Szanse zatrudnienia są duże.

Na początku:1000 zł w trakcie nauki a późniek od 3000 zł - 5000 zł

Tak łatwo ale musisz byś dobrym informatykiem.

Tak dotyczy wielu gałęzi.

Średni.

Minimalne.
1 5 1