Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T17:18:01+02:00
- fermentacja alkoholowa
- fermentacja mlekowa
- fermentacja masłowa
- fermentacja octowa
-fermentacja cytrynowa
27 3 27
2009-10-05T17:18:02+02:00
PRZYKŁADY WYKORZYSTANIA PROCESU FERMENTACJI W PRZEMYŚLE SPOŻYWCZYM:
- sok kokosowy po fermentacji daje wino palmowe, zaś po
destylacji - arak;
- piwo to napój alkoholowy niskoprocentowy, który wytwarzany jest z chmielu, jęczmienia, wody, słodu i drożdży; wyróżniane jest piwo dolnej i górnej fermentacji, zależnie od rodzaju stosowanych drożdży;
- z moszczu owoców na drodze alkoholowej fermentacji uzyskiwane są wina; napoje winne to też miody pitne, które uzyskiwane są z poddawanej fermentacji miodowej brzeczki.
21 3 21