Odpowiedzi

2010-01-31T12:04:37+01:00
Musi byc nuzo zokow i larw by mialy co jesc i by mialy wysoka temp w piasku bo lubią sie tam grzac
1 1 1
2010-01-31T12:05:35+01:00
Dostępność pokarmu- gady nie mają odpowiednio wykształconego ciała do zdobywania trudno dostępnego pokarmu.

temperatura- gady są bardzo wrażliwe na wysoką temperaturę dlatego, że ich skóra pokryta jest śluzem który przy wysokich temperaturach wysycha.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Er02
  • Początkujący
2010-01-31T12:05:54+01:00
- Dostępność pokarmu , gady żywią się głównie małymi gryzoniami, których spotkanie na dnie zbiorników wodnych jest niemożliwe.
- Temperatura , te stworzenia potrzebują odpowiednio wysokich temperatur, a wiadomo, że woda jest raczej chłodna. Lubią się również wygrzewać na słońcu.

Jeśli więcej potrzebujesz napisz :P
postaram się poprawić :P