Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:20:40+01:00
- należy ograniczyć wiercenia w głąb skorupy ziemskiej( zwiazane np. z wydobywaniem ropy naftowej)
- należy ograniczyć wydobywania surowców mineralnych

Ograniczanie w wydobywaniu surowców takich jak np. ropa naftowa.
Stosowanie mniejszej ilosci sztucznych srodków ochrony roslin w rolnictwie np. sztuczne nawozy
41 1 41
2010-01-31T12:21:42+01:00
- ewakuacja ludzi z zagrożonych trzęsieniem ziemi miejsc do bezpiecznych,
- przygotowywanie ludzi do ewentualnego trzęsienia ziemi poprzez ćwiczenia,
- budowanie budynków i schronów odpornych na trzęsienia ziemi,
- rozładowywanie napięcia skał.
10 1 10