Bardzo prosszzzzęęę o pomoc chodzi o to abyście napisali mi chociaż rozpoczęcie charakterystyki Jurka Owsiaka pt. "Ta osoba zasługuje na miano współczesnego rycerza" :)
Z góry dzięęki :P
Ps. Wystarczą 3-4 zdanka, żebym wiedziała mniej więcej jak to napisac :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:25:39+01:00
W mojej pracy chciałabym opisać postać Jurka Owsiaka który moim zdaniem zasługuje na ''miano współczesnego rycerza" Ten człowiek w sposób bezinteresowny pomaga ludziom biednym chorym i potrzebującym organizując co roku wielkie imprezy charytatywne pod nazwą Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
1 5 1
2010-01-31T12:29:09+01:00
Wówczesnym świecie jest niewielu prawdziwych rycerzy, którzy by bezinteresownie nieśli pomoc innym. moim zdaniem do takich ludzi należy Jurek Owsiak. Dzięki swojej ,, Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy" pomaga chorym ludziom nie oczekując niczego w zamian.
1 5 1