Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:42:30+01:00
Ogłoszenie<na środku>
Informujemy, że w dniu 13 stycznia 2010r. o godz. 18.00 odbędzie się na sali gimnastycznej dyskoteka karnawałowa dla klas 6. Organizatorzy serdecznie zapraszają i gwarantuja świetną zabawę.Do zobaczenia!
<Podpis>po prawo
66 4 66
2010-01-31T14:13:03+01:00
Ogłoszenie

sprzedam telefon komórkowymarki samsung J700 koloru czarnego. Jest bardzo w dobrym stanie, zainteresowanych proszę o kontakt
mój numer to-(podajesz tu swój numer telefonu)
38 3 38