1. Dlaczego nie warto opalać się w solarium? Przekonaj o tym koleżankę.
2. Aby dowiedzieć się o tym jak leśne zwierzęta przygotowują się do zimy do czego sięgniesz?? Do książki popularno naukowej,czy może do baśni??Wybierz książkę i wytłumacz dlaczego ją wybrałeś.
3. Podróże kształcą. Wymień 6 argumentów potwierdzających tę tezę.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:31:58+01:00
1. Nie warto opalać się w solarium , ponieważ skóra po wyjściu z solarium się starzej i w młodym wieku skóra bedzie pomarszczona i zniszczona.
2. Wybiorę książkę, ponieważ w książce znajdzie się wiele argumentów dotyczących życia leśnych zwierząt oraz szczegółów z ich życia.
3. Podróże kształcą , gdyż :
- rozwijamy swoją wiedzę na temat danego miejsca;
- możemy się dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy ;
- w czasie wędrówki na pewno przeżyjemy wspaniałe i niezapomniane przygody.
- możemy zdobyć wiele nowych umiejętności, które mogą przydać się nam w życiu codziennym
- wyjazd umożliwia poznawanie i odkrywanie świata
- Ludzie, a szczególnie młodzież ucząca się języków obcych, wyjeżdżając za granicę ma możliwość doskonalenia języka.
2010-01-31T12:34:08+01:00
1 . Nie warto opalac się w solarium ponieważ światło jakie jest użyte w solarium niszcy twoją skórę . Gdy ktoś regularnie chodzi jego skóra szybciej sie starzeje .
2.sięgne do książki naukowej poniewaz w niej zawarta jest prawda. jak wiemy basni dawniej były przekazywane z ust do ust i kazdy mógł ją zmienic i nie wiadomo czy to wszystko jest prawda, a w ksiazce naukowej wszystko jest badane i potwierdzone .
3.
1. uczysz sie jezyka
2. poznajesz kulturę
3.odkrywanie nowych terenów
4. mozna spotkac wiele ciekawych ludzi, budowli, zabytkow,miejsc,roslin itp.
5. poznajesz obyczaje i mozesz je zrozumiec
6. widzisz na wlasne oczy jak zyja inni
2010-01-31T12:35:08+01:00
1) Nie warto opalac sie w solarium ze wzgledu na szkodliwosc promieniowania UV przenikajacego w duzych dawkach niszcac ochronna warstwe skóry , w rezultacie powdujac jej liczne choroby, ponad to ciagły kontakt skóry z promieniowaniem oraz jej wysuszanie podczas zbiegów w solarium przyspiesza jej starzenie znacznie bardziej niz ekspozycja na słonce;od solarium mozna sie takze uzalznic
2)skorzystam z publikacji popularno naukowych z racji uwierzytelnionego zrudła informacji, gdzyz basn to wiekszej mierze fikcja literacka
#3)
- poznajesz nowych ludzi i ich obyczaje
-nowe jezyki
- kulture
-stajesz sie bardziej tolerancyjnym wobec tego co nowe inne
-poznajesz nowe miejsca ,i wszystko co sie z tym wiaze z geograficznego punktu widzenia
- masz mozliwosc wykorzystania pozyskanej wiedzy ,oraz jej poszerzenia
dlatego podróze kształaca
1 4 1