Potrzebuje co najmniej 20 różnych japońskich zespołów muzycznych które mają chociaż po 15 utworów.
Osoba która poda najwięcej zespołów otrzyma najlepszą odp.(wymagania powyższe muszą być spełnione).
Kto poda mniej niż 10 zespołów odp będzie uznana za złą.

3

Odpowiedzi

2010-01-31T12:33:55+01:00
Antic Cafe
The GazettE
Miyavi
SuG
Dir En Grey
Alice Nine
Lolita 23q
Candies
Creamy Parfait
MilkyWay
Miyazawa Sick Band
S/mileage
Schwarz Stein
Tackey & Tsubasa
Teriyaki Boyz
The Mad Capsule Markets
Tokyo Ska Paradise Orchestra
Wadaiko Yamato
°C-ute
Ritual Carnage
2010-01-31T12:34:40+01:00
Malice Mizer
Nightmare
Abigail
Metalucifer
The Field of View
Yousei Teikoku
403
ALI PROJECT
Orange Range
Bara no seidou
Plastic Tree
Asian Kung-Fu
Generation
L'Arc en Ciel
Girugamesh
MUCC
X Japan
Gackt
Uverworld
Miyavi
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T14:51:18+01:00
1 Toshiro Masuda
2 Ayumi Hamasaki
3 YUI
4 X Japan
5 Utade Hikaru
6 Gackta
7 Ayumi Hamsaki
8 Hinoi Team
9 Miyavi
10 L'arc en Ciel
11 hyde
12 Loudness
13 Asian Kung Fu generation
14 Hide
15 gackt Metal Safari
16 Spread Breaver
17 Aluto
18 Asian kung-fu generation
19 L'arc en Ciel
20 An Kafe
21 Dir en gray
22 Vow Wow
23 Loudness
24 Onmyoza
25 Blood Stain Child
26 Buck- Tick
27 Aqua Timez
28 Kat - Tun

tylko tyle znalazłam ... :(