Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:36:52+01:00
Bardzo lubię ferie gdyż wtedy mogę odpocząć od szkoły i nauki. Najwspanialej jest gdy w tym czasie pada śnieg. Mogę wtedy z moimi znajomymi jeździć na nartach , czy sankach. Często też rzucamy się śnieżkami lub lepimy bałwany. Wieczorami czytam książki. Uważam, że ferie to najwspanialszy okres roku.
1 5 1
2010-01-31T12:42:07+01:00
Ferie zimowe były dość ciekawe. Późno szedłem spać. Bardzo było zimno. W drugim tygodniu jeździłem na nartach z bratem. Byłem też w Austrii. Po feriach odrabiałem lekcje i oglądałem mecze w telewizje i ciekawy program. Ferie były super.
1 5 1