Odpowiedzi

2010-01-31T12:38:01+01:00
Komórka roślinna :
-ściana komórkowa
-Aparat Goldiego
-Chloroplast
-Cytoplazma
-Mitochondrium
-Reticulum Endoplazmatyczne
-Jądro komórkowe
Komórka zwierzęca:
-Ściana komórkowa
-Otoczka
-Rzęski
-Błona komórkowa
-Cytoplazma i genofor
-Rybosomy
-Chromatofor
2010-01-31T12:47:01+01:00
Komórka zwierzęca:
– jąderko
– błona jądra komórkowego
– rybosom
– pęcherzyk
– szorstkie retikulum endoplazmatyczne
– aparat Golgiego
– mikrotubule
– gładkie retikulum endoplazmatyczne
– mitochondrium
– wakuole
– cytoplazma
– lizosom
– centriola

Komórka roślinna:
– plasmodesma
- błona komórkowa
– ściana komórkowa
– chloroplast
– wakuola
– mitochondrium
– peroksysom
– cytoplazma
– pęcherzyki
– jądro
– rybosom
– aparat Golgiego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:00:48+01:00
Komórka Roślinna:
Posiada:
Jądro komórkowe, Cytozol, błona komórkowa, mitochondria, aparat Golgiego, siateczka śrudplazmatyczna, rubosomy
Nie posiada:
ściana komórkowa, chloroplasty

Komórka Zwierzęca:
Posiada:
jądro komórkowe, cytozol, błona komórkowa, ściana komórkowa, chloroplasty, mitochondria, aparat Golgiego, siateczka śródplazmatyczna, rybosomy


W załącznikach masz obrazki...