Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:33:44+01:00
42+x=12+8+2x / -x
42=20+x|-20
22=x

odp.za 22 lata
2010-01-31T12:35:55+01:00
Mama- 42 lata
dzieci- 8 lat, 12 lat

8+12=20
42-20=22
Odp: Wiek mamy będzie równy sumie wieku jej dzieci za 22 lata.
2010-01-31T12:37:14+01:00
42 + x -wiek mamy
12 + x - 1 dziecko
8 + x - 2 dziecko
12 + x + 8 + x= 42 + x
20 + 2x= 42 + x
2x - x= 42 - 20
x= 22
Odp: Za 22 lata wiek mamy bedzie równy sumie lat jej dzieci.

To zadanie jest na pewno dobrze zrobione:)))))
dasz najlepsze????
pozdrawiam