Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T15:43:05+01:00
Najprosciej mowiac protokooperacja nie uzaleznia organizmow od siebie, one odnosza wzajemne korzysci, ale mozilwe ejst ich samodzilene funkcjonowanie, natiomiast mutualizm polega na tym, ze zaden z organizmow nie moze zyc samodzielnie bez drugiego, sa od siebie uzaleznione
1 5 1
2010-01-31T16:27:51+01:00
Protokooperacja- to okresowe współrzycie dwoch gatunkow, ktore czerpia korzysci z siebie nawzajem, ale nie sa od siebie uzaleznione.

Mutualizm(inaczej- symbioza)- jest to najwyzsza forma wspolpracy, ktora przynosi korzysci dla obu stron ukladu i sa uzaleznione od siebie.

Polecam ta regulke, gdyz jest prosta i zrozumiala(nie jest z neta!!!!!)
1 5 1