Odpowiedzi

2010-01-31T12:38:07+01:00
1.Quo vadis w reżyserii Jerzego Kawalerowicza,Paweł Deląg – Marek Winicjusz
Magdalena Mielcarz – Ligia
2.tylko mnie kochaj, Ryszard Zatorski Maciej Zakościelny: Michał
Agnieszka Grochowska: Julia
3.ciacho , Patryk Vega, Marta Żmuda-Trzebiatowska : Basia
Tomasz Karolak : Dawid
4.galerianki , Katarzyna Rosłaniec, Anna Karczmarczyk : Alicja
Dagmara Krasowska : Milena
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:42:10+01:00
"Starsza pani musi zniknąć"

reżyser - Danny DeVito
aktorzy - Ben Stiller - Alex Rose
Drew Barrymore - Nancy Kendricks

"Pianista"

reżyser - Roman Polański
aktorzy - Adrien Brody - Władysław Szpilman
Thomas Kretschmann -Kapitan Wilm Hosenfeld

"Cztery wesela i pogrzeb"

reżyser - Mike Newell
aktorzy - Hugh Grant - Charles
Andie MacDowell - Carrie

"Sami swoi"

reżyser - Sylwester Chęciński
aktorzy - Wacław Kowalski - Kazimierz Pawlak
Władysław Hańcza - Władysław Kargul