Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:35:49+01:00
Moim zdaniem najgorszymi problemami globalnymi są problemy:
- społeczno gospodarcze , np. bezrobocie, głód, korupcja, choroby, pogłębiające się różnica społeczne, łamanie praw człowieka, są to najważniejsze, najbardziej wpływające na życie czynniki, np. tolerancja religijna, musi ona panować by na świecie nie było zawiłości , lecz niestety nie jest tak jak po mojej myśli. Brak pracy powoduje biedę wśród ludzi , zagłodzenie z powodów czysto ekonomicznych ( w tym przypadku brak pieniędzy ).
- polityczne , np. terroryzm, konflikty zbrojne , powodują one tragedie wielu ludzi , rodzin. Takie bójki zabierają obywatelom państw dach nad głową, poczucie bezpieczeństwa.
- ekologiczne , np. zanieczyszczenia powietrza , dziura ozonowa, kłusownictwo powodujące zmniejszanie się ginących rodzajów zwierząt. Wycinanie drzew, z czym równocześnie zmniejsza się środowisko wymiany CO2 i wytwarzania tlenu.
- cywilizacyjno-kulturowe, np. analfabetyzm, narkotyki, pijaństwo, swawole , większość dzisiejszej młodzieży przez te czynniki spada na dno .

mam nadziej ze pomoze :D
2010-01-31T12:40:16+01:00
Jestem osobą wrażliwą na krzywdę innych i moim zdaniem najgorsze co może być to tragedia bliźnich. Ludzie, w tym także maleńkie dzieci w Afryce są nieustannie głodne i spragnione. Ciężko im mieszkać w takich warunkach. Owszem są przeróżne akcje, aby pomóc temtejszem ludności, tylko czy to wystarczy, czy to nie jest za mało? Więc z tego miejsca proszę was wszystkich wrzucajmy, chociaż symboliczną monetę do puszek dla tych organizacji. Te pieniążki nie pójdą na marne. Mam nadzieję, że w przeciągu kilku lat sytuacja Afrykanów poprawi się. Musi przecież kiedyś być lepiej, gdyż ten głód, pragnienie, choroby niszczą niesamowicie tą narodowość.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T13:05:28+01:00
Moim zdaniem najgorszymi problemami globalnymi są problemy:
- społeczno gospodarcze , np. bezrobocie, głód, korupcja, choroby, pogłębiające się różnica społeczne, łamanie praw człowieka, są to najważniejsze, najbardziej wpływające na życie czynniki, np. tolerancja religijna, musi ona panować by na świecie nie było zawiłości , lecz niestety nie jest tak jak po mojej myśli. Brak pracy powoduje biedę wśród ludzi , zagłodzenie z powodów czysto ekonomicznych ( w tym przypadku brak pieniędzy ).
- polityczne , np. terroryzm, konflikty zbrojne , powodują one tragedie wielu ludzi , rodzin. Takie bójki zabierają obywatelom państw dach nad głową, poczucie bezpieczeństwa.
- ekologiczne , np. zanieczyszczenia powietrza , dziura ozonowa, kłusownictwo powodujące zmniejszanie się ginących rodzajów zwierząt. Wycinanie drzew, z czym równocześnie zmniejsza się środowisko wymiany CO2 i wytwarzania tlenu.
- cywilizacyjno-kulturowe, np. analfabetyzm, narkotyki, pijaństwo, swawole , większość dzisiejszej młodzieży przez te czynniki spada na dno .