Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:58:28+01:00
Konkurencja wewnątrzpopulacyjna- typ konkurencjii ekologicznej co najmniej 2 organizmów tego samego gatunku, przeważnie rywalizują ze sobą o przywództwo nad stadem, o terytorium, oraz pozywienie. Czyli co się z tym wiąże o przetrwanie i powiększenie gatunku.
2010-01-31T18:20:03+01:00
Konkurencja wewnątrzgatunkowa - między osobnikami należącymi do tego samego gatunku, występuje zawsze i jest silna. Prowadzi do wzrostu śmiertelności, zróżnicowania względem wielkości.