Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:42:25+01:00
1. Ochrona płytkich zbiorników słodkowodnych i terenów w pobliżu płazów.
2.Ochrona wody przed zanieczyszczeniami chemicznymi
3.Ograniczyć wypalanie traw( jest to przyczyną śmierci ogromnej liczby płazów)
4.Znaki ostrzegawcze i taśmy na drogach, gdzie wystepują płazy
5. Umożliwienie wedrówek płazów( zlikwidowanie niezabezpieczonych studzienek itp.)

Licze na naj:)
19 4 19
2010-01-31T14:25:23+01:00
1.ochrona siedlisk zagrożonych płazów(obejmowanie cennych stanowisk różnorodnymi formami ochronnymi)
2.umożliwienie płazom wędrówek
3.edukacja o ochronie płazów (i nie tylko)
4.zakaz przetrzymywania w placówkach naukowych, ogrodach zoologicznych i hodowlach prywatnych osobników płazów
5.tworzenie niewielkich, płytkich i bezrybnych zbiorników wód stojących lub wolno płynących
6.ograniczanie przekształcania środowiska naturalnego
15 4 15