Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T12:45:15+01:00
A więc:
Dane:
m- 8,1g
v- 3 cm ³
g- ?

Wzór na rozwiązanie g - g=m÷v

Rozwiązanie:
8,1g ÷ 3cm³ = 2,7 grama na centymetr sześcienny (nie wiem jak to inaczej napisać)

No i już zrobione :)
Proszę bardzo...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:47:09+01:00
V = 3cm3
m = 8,1 g
d =?
d= 8,1 / 3
d = 2,7 g/ cm3
Odp.Gęstość tego marmuru wynosi 2,7 g/cm3.
2 5 2