Puls życia zadanie 5 str 63

Połącz elementy budowy ciała dżdżownicy z odpowiednimi opisami.

gruczoły wapienne .. ......................regulują poziom wapnia w organizmie
siodełko.........................................uczestniczy w rozrodzie
płyn wypełniajacy jamę ciała.................pełni funkcję szkieletu
...........................................odpowiada za zdolności regeneracyjne

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T12:47:18+01:00
Gruczoły wapienne - reguluja poziom wapnia w organizmie
siodełko - uczestniczy w rozrodzie
płyn wypełniający jamę ciała - pełni funkcję szkieletu
śluz - ułatwia przemieszczanie się w glebie
81 2 81
2010-01-31T12:54:02+01:00
2010-01-31T17:23:52+01:00
Gruczoły wapienne - regulują poziom wapnia w organizmie.
Siodełko - uczestniczy w rozrodzie.
Płyn wypełniający jamę ciała - pełni funkcję szkieletu.
Śluz - odpowiada za zdolności regeneracyjne.

Pozdrawiam i liczę na naj!
31 3 31