Odpowiedzi

2009-10-05T17:21:44+02:00
2009-10-05T17:21:50+02:00
W Dublinie( irlandia) i w angli bo tam są wieksze zarobki.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T17:22:42+02:00
Ostatnie badania wykazały, że naszych rodaków jest coraz więcej w Wielkiej Brytanii, Irlandii, ale także w Hiszpanii u Norwegów i w Królestwie Niderlandów.

jako ciekawostka:

Mniej wyjeżdża nas natomiast do Niemiec. Nasz zachodni sąsiad stracił na atrakcyjności głównie z powodu obniżenia się opłacalności pracy w rolnictwie, w którym od zawsze pracowało bardzo dużo Polaków.