OPIS KRAJOBRAZU !!!
opisz sad,park lub las.Postaraj sie by Twoj opis byl barwny . W opisie uwzglednic: porę roku wyglad drzew krzewow trawnikow klombow odglosy przyrody nastroj....

Daje 50 pkt i jak ktos porzadnie napisze daje najj..:D zeby duzo tego bylo i zeby uwzglednic to co napisalem ....(jak ktos do d*** napisze to daje spam ) Do 15:00 czekam

2

Odpowiedzi

2010-01-31T12:58:30+01:00
Mieszkam bardzo blisko lasu. Jest on piękny. A szczególnie w jesieni,gdy liście spadają z drzew. I jest tak barwnie,kolorowo. Drzewa są wtedy zazwyczaj właśnie bez liści i w czasie wiatru strasznie machają gałęziami i słychać wtedy tak jakby szum morza,oceanów. Śpiew ptaków,które wiją sobie gniazda na gałęziach jest piękny. Trawy prawie nie widać,ponieważ zakryły ją liście,ale robi się już tak jakby żółta. Krzewy też już straciły swój piękny urok. Zostały tylko kłujące krzewy na,których rośnie róża lub jakieś jeżyny. Powietrze ma zapach jesieni,wiatru płynącego z zachodu. Nastrój jest piękny. Tak cicho i spokojnie. Widzę tylko kicające króliki,zające. Wspinające się wiewiórki i ptaki. Ten las to coś cudownego! W zimę za to jak na drzewach osiądzie śnieg to jest to po prostu coś cudownego! A gdy zacznie wiać wiatr wtedy można się wtulić w ten śnieg i marzyć,śnić o tym czego pragniemy.


Pozdrawiam:)
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:07:36+01:00
Nasz park jest idealnym miejscem by odciąć się głośnego i szybkiego życia w mieście. Soczysta zieleń liści przynosi ukojenie a panująca wokół cisza-spokój. Między drzewami wija się wąskie ścieżki. Idac plątanina dróżek ma sie wrażenie, że jest sie w wielkim, zielonym labiryncie pełnym śpiewających ptaków. Tak łatwo zapomina się że to tylko park a nie magiczny las wprost z baśni. Wokół unosi się zapach akacji, azalii i rododendronów. Kolorowe kwiaty otulają pnie drzew, biegną gromadami wzdłuż ścieżek. Ich żywe barwy i zieleń drzew, wraz z brązem ziemi i błękitem nieba tworzą cudowną mozaikę cieszącą oko każdego kto znajdzie się w parku. Spacerują tędy zakochani, całe rodziny z dziećmi, znajomi...Pośrodku rozległego parku znajduje się ogromna fontanna, tryskająca wodą na cztery strony świata. Jest znanym miejscem spotkań a także chłodnym ukojeniem la wszystkich zmęczonych parnym, letnim powietrzem.
24 4 24