Odpowiedzi

2010-01-31T12:55:30+01:00
Książka " W pustyni i w puszczy " jest bardzo ciekawa. Ciekawa ze względy na dużo przygód. Jednakże denerwują mnie ciągłe opisy przyrody. Owszem można na to nie zwracać uwagi. Przygody są ekscytujące i niemal zapierają dech w piersiach. W pewnym momencie myślałem że coś im się stanie ale wszystko było w porządku. Autor mógł dodać trochę więcej akcji a mniej opisów przyrodu. Ale to tylko moje zdanie , bo przecież niektórzy bardziej wolą przyrodę niż akcję.
___________
Heh dawno ją czytałam i nie pamiętam do konca ;{ Ale myślę że chociaż trochę pomogłam
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:03:50+01:00
Pierwotnie powieść, która powstała w wielu miejscach i była efektem miłości autora do Afryki, którą zwiedził w 1890 roku i opisał w Listach z podróży do Ameryki, miała nosić tytuł Przygody dwojga dzieci w środkowej Afryce. Jednak w ostatniej chwili nazwa została zmieniona. W książce jest opisane wiele ciekawych przygód. Ja uważam jednak, że w książce jest za dużo opisów przyrody. Staś i Nel traktowali się jak rodzeństwo. Opiekowali się sobą nawzajem. Dbali o siebie. Pewnie wiele rodzeństw zazdrości tych cech bohaterom. Ja myślę, że książka jest warta podziwu i zainteresowania, jednakże większości dzieciom raczej się nie podoba. Młodzież woli czytać książki pełne akcji, przygodu. Tu natomiast w pewnych chwilach są monotonne i zbędne dialogi, opisy przyrody. Książka jednak napisana jest przez autora, opisującego rzeczy, które widział na własne oczy i przepisał swoje uczucia na papier. Mi osobiście książka się nie podobała, bo tak jak mówiłem, czasem jest za dużo opisów przyrody i nie tylko. [ albo ] Książka mi się podobała, ponieważ lubię ten gatunek książek. Są bardzo interesujące. Ja nie uważam, w przeciwieństwie do moich rówieśników, że książka jest nudna. Przeczytałem ją z wielką chęcią i zainteresowaniem.

Pozdrowienia.. xP.. Liczę na naj. Napracowałem się xD
1 5 1