Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:08:01+01:00
Taki temat u góry czy coś: " Higiena osobista to rzecz ważna, aby o nią dbać musisz być uważna."

To możesz np. narysować znak zakazu w którym jest brudna ręka lub namalować trójkąt / koło / kwadrat i podzielić na 2. Po lewej stronie namalować schludną rodzinę, a po prawej biedaka ze śmietnika. Lub:
Obrazek przedstawia uzbrojone po zęby mydło. Jakieś pistolety, karabiny, tarcze... xD
50 3 50
2010-01-31T14:31:58+01:00
Możesz podzielić kartkę na 2 części..;p
Po lewej stronie narysować człowieka, który się myje...
i jest czysty i zdrowy
A po drugiej stronie człowieka, który jest brudny, chory..może trzymać chusteczki w ręce...
A morał jest taki, że jeśli będziesz dbał o swoją higienę, to będziesz czysty, zdrowy...
A jeśli nie to odwrotność tego xD ;p
30 3 30
nwm czy tak może być ale sprubujemy?!!!
2010-01-31T14:33:54+01:00
Napisz nagłówek " Dbaj o siebie, będziesz zdrowy!!!"

Narysuj na środku człowieka, który myje ręce,a wokół różne zarazki np. brud albo jakieś robaki.
25 2 25